Witaminy i poprawa erekcji

Zaburzenia erekcji - przyczyny i sposoby leczenia - Apteka Słoneczna

witaminy i poprawa erekcji

Ich dobroczynny wpływ na libido można zauważyć przy systematycznym i długotrwałym stosowaniu. Po prostu trzeba trochę cierpliwości, żeby przekonać się o ich dobroczynnym wpływie na cały organizm, witaminy i poprawa erekcji nie tylko na potencję.

Czytaj także: Problemy z erekcją - jakie są przyczyny zaburzeń erekcji?

Dieta oraz suplementy diety na potencję i libido

Witaminy na potencję u mężczyzn — witamina D Według niektórych badań niedobory tej witaminy zwiększają ryzyko zaburzeń erekcji aż o 40 procent i odpowiadają za osłabioną produkcję testosteronu.

Dodatkowo niedobór witaminy D prowadzi do zwiększonej produkcji wolnych rodników, które zmniejszają ilość tlenku azotu.

Ostatnio przeglądane

A jak wiadomo tlenek azotu jest niezbędny do tego, żeby proces erekcji zachodził bez problemów. Poza tym niedobory witaminy D zwiększają ryzyko raka prostaty i źle wpływają na pracę serca. Gdzie szukać witaminy D? Przede wszystkim jest ona wytwarza w organizmie pod wpływem promieni UV. Według szwajcarskich naukowców, którzy badali wpływ słońca na mężczyzn, panowie mają najwyższe stężenie testosteronu w sierpniu, najbardziej słonecznym miesiącu w roku.

Tiamina pobudza produkcję hormonów płciowych, dlatego przy jej niedoborach może dojść do bezpłodności i zaburzeń funkcjonowania jąder.

Nie dotyczy on tylko erekcji, ale również utrzymania tego stanu, aż do osiągnięcia wytrysku. Potencja u mężczyzn określa ich stan sprawności seksualnej. Wielu mężczyzn ma z nią problemy, a pogłębiają się one wraz z wiekiem.

Dzięki odpowiedniej ilości ryboflawiny możliwe jest prawidłowe przekazywanie impulsów nerwowych odpowiedzialnych za erekcję. Tymczasem niacyna dba o kondycję naczyń krwionośnych oraz prawidłową pracę układu nerwowego.

witaminy i poprawa erekcji

Gdzie znajdziemy te ważne i dobre witaminy dla mężczyzn? Najwięcej witaminy B1 jest w produktach pełnoziarnistych, szparagach, grochu, fasoli, orzechach, rybach, wątróbce i wieprzowinie.

Dieta na potencję Witaminy na potencję Aby zmniejszyć problemy z potencją, mężczyźni chwytają się najprzeróżniejszych sposobów, stosują specjalistyczne środki na potencję i afrodyzjaki. Tymczasem pomóc może po prostu odpowiednia dieta na potencję.

Bogate w witaminę B2 są: chude sery, mleko, wątróbka, migdały, brokuły, banany, produkty pełnoziarniste. Dużo witaminy B3 mają: orzechy, produkty pomarszczone penisy, ryby, chude mięso i nabiał.

witaminy i poprawa erekcji

Zobacz także: Tabletki na potencję - jakie leki i środki działają na erekcję? Witaminy na potencję u mężczyzn — witamina E Chcąc zadbać o dobrą syntezę hormonów płciowych, pamiętajmy o potrawach bogatych w witaminę E, która dodatkowo, dzięki swoim właściwościom antyoksydacyjnym, pomaga zachować młodość i zdrowie mężczyzny.

Więcej na ten temat